Лечение на възпалени венци

лечение на възпалени венци - lechenie na vazpaleni venci

Венците дават линията на усмивката и изграждат така наречената червена естетика. Тяхната функция е повече структурна, отколкото естетична. Венците са част от пародонталния апарат, който задържа зъбите в устата. Тяхното здраве и добър вид е важен не само за външния вид но и за здравото закрепване на зъбите към костта.

Възпалените, кървящи венци често говорят за пародонтит/пародонтоза. Това е заболяване на пародонта (зъбодържащия апарат), което води до разклащане и загуба на наличните зъби. Затова изключително важно е премахването на кървенето и възпалението от венците. Тяхното добро състояние води до добро естетическо и функционално състояние на пародонта, както и до свеж дъх и добър изглед.

Кървенето на венците по-често говори за възпаление, вследствие на заболяване, отколкото за трвма, нанесена от четка, храна или друг дразнител. Не пренебрегвайте лечението на Вашите венци. При някои случаи почистването на зъбен камък и плака може да бъде достатъчно за спиране на процеса, а при други може да се наложи да бъдат предприети и други процедури.

За да Ви осигурим максимално добро лечени на възпалени венци и пародонтит/пародонтоза, ние от IG Dental разполагаме с добре обучен екип и последно поколение диоден лазер.

Правилната оранла хигиена и редовното почистване на зъбен камък – на 6 месеца за здрави пациенти и на 4 за пародонтално болни – е ключово за предпазване от възпаление на венците и зъбодържащия апарат и от последващото го по-сложно и продължително лечение.

Добрия изглед на Вашите венци ще Ви даде не само добър външен вид, но и пародонтално здраве, което е от изклюително значение за слежия дъх и стуктурата на Вашето съзъбие.

Taгове: възпалени, венци, зъболекар, зъб, зъболечение, софия, стоматолог, стоматологична, клиника, град, гр, zabolekar, zab, zabolechenie, sofia, stomatolog, stomatologichna, klinika, grad, gr, vaspaleni, venci, ventsi