Болката от зъбен произход е най-честата причина за среща между лекар и пациент. Обикновенно прегледите започват с установяване на увредения зъб и вида на заболяването. Част от въпрасите към пациента са свързани с вида и характера на болката и момента, в който се е появила. След обстойно снетата анамнеза и извършване на параклинична дейност (рентгенографии, ЕОД, кръвни изследвания и т.н.) се пристъпва към лечението. За жалост във всички случаи, независимо от болката и зъба, то е закъсняло и то цели отсраняване на проблема, а не превенцията му. Главната задача на модерната медицина е да се допуска персистирането на даден проблем и да се лекува в крайна фаза. Болката не трябва да бъде причина за посещение при лекар.

Ние от IG Dental се стремим нашите пациенти да не се сблъскват с болка от зъбен произход. Затова държим на редовните профилактични прегледи. Посещението при зъболекар два пъти годишно ще сведе шансовете за сериозна увреда върху вашите зъби до минимум. Това е и периода, на който е препоръчително почистването на зъбен камък и плака, като така ще се предпазите от развитието на пародонтоза/пародонтит и неприятен дъх от устата. Не на последно място е и цената на лечението. Редовните прегледи ще намалят значително цената за манипулациите, тъй като те ще бъдат малки по обем, ако въобще се налага да има такива.

За да Ви стимулираме допълнително профилактичните прегледи при нас са безплатни. На тях наш специалист ще Ви запознае с денталния Ви статус и ако е необходимо ще бъдат корегирани Вашите хигиенни навици и приоми. Нашите грижи и вашата добра орална хигиена са ключ към това да забравите какво е зъбна болка.

Taгове: Кариес, Пародонтология, Възпалени венци, Кариесология, Пародонтоза, Кореново лечение, Зъбен камък заболяване, Детска стоматология, Пулпит, Имплантология, Периодонтит, Орална хирургия, Кисти, Обща анестезия, Разклащане на зъбите, Лечение на кариес, Гингивит, Лечение на пулпит, Абцес, Лечение на периодонтит, Лош дъх, Лечение на изтрити зъби, Естетична стоматология, Лечение на счупен зъб, Лазерна стоматология, Лечение на пародонтоза, Фасети, Бондинг, Избелване на зъби, Металокерамика.

• IGDENTAL
    стоматологичен център